به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، محمود میرسلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری همایش خیران مدرسه‌ساز در سالن امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت و ارزش والای کار و عملکرد افراد در راستای ایجاد و ارتقای زمینه، فضا و بستر مناسب برای این هدف تصریح کرد: مدرسه‌سازی یکی از بهترین باقیات‌صالحات برای انسان محسوب می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش اقلید بابیان اینکه رشد هر جامعه وابسته به علم و دانش آن است و دانش‌آموزان آینده‌سازان هر مملکتی هستند گفت: مدرسه‌سازی توفیق و سعادت بزرگی است که قسمت هر فردی نمی‌شود.

میرسلیمانی خیران مدرسه‌ساز را بازویی توانمند برای دولت و آموزش‌وپرورش خواند و بیان داشت: گسترش فرهنگ مشارکت عمومی، تکریم و تشویق خیران مدرسه‌ساز، اخذ تعهدات برای رفع کمبودها و مشکلات فضاهای آموزشی و پرورشی و... ازجمله اهداف برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز است.

وی در پایان سخنان خود افزود: نهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز اقلید، 9 صبح 18 اسفندماه جاری با حضور مسؤولان و مردم و با تجلیل از خیران نیک‌اندیش و اجرای برنامه‌های متنوع در سالن امام رضا (ع) آموزش‌وپرورش اقلید برگزار می‌شود.