به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان امروز با حضور مسؤولان شهرستانی، خیران امنیت ساز و خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی و به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی اقلید برگزار شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اقلید در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی، هفته ناجا را گرامی داشت.

مراد صارمی از اهمیت امنیت و لزوم حفظ و ارتقای آن سخن گفت و به برخی از تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان اقلید در راستای تحقق این هدف و خدمت به مردم و رفاه، رضایت، آسایش و امنیت آن‌ها اشاره کرد.

سپس امام‌جمعه اقلید با تقدیر از تلاشگران و جهادگران ناجا، اظهار داشت: برخورد با دلیل، منطق و عقل و استفاده از ابزار دفاعی در راستای تأمین امنیت و ایجاد و حفظ آسایش جامعه، دو امر لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در زیر چتر ولایت مطلقه فقیه انجام‌وظیفه می‌کنند، عنوان کرد: این افتخار بزرگی است که در عصر غیبت کبرا، در زیر لوا، چتر و مقدرات فردی انجام‌وظیفه می‌کنید که جانشین به‌حق امام زمان (عج) است.

سپس فرماندار اقلید درزمینهٔ اهمیت امنیت سخن گفت و بیان داشت: زمانی اهمیت بیشتر امنیت اثبات می‌شود که از این نعمت بی‌بهره شویم.

خلیل بزرگی به زندگی ماهی در آب اشاره و لزوم وجود امنیت در زندگی و جامعه و کشور را به‌مانند اهمیت وجود آب برای زندگی ماهی خواند و گفت: امنیت ضامن هر پیشرفت و توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف است.

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی و جمعیت شهرستان اقلید و نیز مساحت و پراکندگی روستاهای سطح این شهرستان و صعب‌العبور بودن برخی از مناطق، از همت و تلاش‌های نیروی انتظامی در این راستا قدردانی کرد.

به گزارش فارس، در پایان این آیین از خانواده شهید نیروی انتظامی، کارکنان ساعی، وظیفه، پلیس افتخاری، خیرین امنیت ساز و نیز مرضیه یحیی پور، خبرنگار فعال در پوشش اخبار حوزه انتظامی این شهرستان تجلیل و سپس یک طرح انتظامی (ساختمان دژبانی) ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان، افتتاح شد.

انتهای پیام