به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید جشن ستارگان دوره ابتدایی شامگاه سه‌شنبه با حضور معاون آموزشی و نیز کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش استان فارس، مدیر، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش اقلید، مدیران مدارس ابتدایی و والدین دانش آموزان در سالن امام رضا (ع) آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در این آیین از 310 دانش‌آموز دختر و پسر برگزیده در جشنواره‌های مختلف دوره ابتدایی ازجمله گلستان‌خوانی، جابربن‌حیان، زیباترنویسی و ... که در مراحل کشوری، استانی و شهرستانی صاحب مقام برتر شدند و نیز پنج مدیر برتر در ارزیابی عملکرد، تجلیل شد.

محمود میرسلیمانی، مدیر آموزش و پرورش اقلید در ابتدای این آیین با تبریک دهه کرامت از تلاش دانش‌آموزان، آموزش‌های مؤثر و کمک مربیان و حمایت والدین در کسب این موفقیت‌ها قدردانی کرد و با اشاره به رشد 80 درصدی شرکت دانش‌آموزان در جشنواره‌ها و مسابقات متعدد اظهار داشت: همراهی و همکاری والدین و مربیان و مدیران مدارس ضامن موفقیت‌های کسب‌ شده است.

گفتنی است در این برنامه از دانش‌آموز مهرانا مصطفوی برگزیده کشوری جشنواره جابربن‌حیان و نیز مهدی نجفی برگزیده استانی جشنواره جادوی قلم به صورت ویژه تجلیل شد.

سخنرانی، سرودخوانی، تجلیل و برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی ازجمله ویژه‌برنامه‌های جشن ستارگان دوره ابتدایی اقلید بود.