منیره سادات دانشور کارشناس قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید  اظهار کرد: «صبح امروز همزمان با سراسر کشور، بیست وپنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت (بخش کتبی) در واحد اقلید برگزار شد و شرکت‌کنندگان با یکدیگر به رقابت پرداختند.»

در حاشیه این مسابقات جواد گرامی رئیس واحد اقلید همراه با سهراب نظری معاون آموزش و پژوهش از دانشجویانی که در مسابقات قرآنی شرکت کرده بودند، قدردانی کردند.
 

در بخش کتبی بیست و پنجمین آزمون مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان در ۹ رشته امتحانی مفاهیم‌ نهج‌البلاغه،کتاب با قرآن خوشبخت شوید، صحیفه سجادیه، نماز و احكام، استادان در دو رشته با محور سیره معصومین و ترجمه و تفسیر قرآن کریم سوره زمر از تفسیر المیزان به رقابت پرداختند.

بخش شفاهی بیست و پنجمین دوره از مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی ماه آینده برگزار خواهد شد. به نفرات برتر این مسابقات همه‌ساله از طرف دفتر فرهنگ اسلامی واحدهای دانشگاهی  جوایزی اهدا می‌شود.

نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست و پنجمین دوره مسابقات حدود يك ماه آينده توسط پژوهشكده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود و علاوه بر اينكه به نفرات اول تا سوم هر رشته جوايز نقدی همراه با لوح سپاس اعطا می‌شود.

مطابق بخشنامه علاوه بر جوایز پیش‌بینی‌شده دانشجویانی که موفق به کسب حدنصاب تعیین شده شوند دو نمره به دروس معارف آنها افزوده خواهد شد.

منتخبان بیست‌وپنجمین دوره مسابقات كتبی قرآن و عترت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله‌ كشوری این رقابت‌ها راه خواهند یافت.