به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل شیراز (پانا) - نخستین دوره مناظره دانش‌آموزی فارس پس از یک ماه مناظره بین ۱۷ تیم دانش‌آموزی با برگزاری مرحله نهایی این مناظره‌ها امروز به پایان رسید.

مرحله نهایی این مناظره با موضوع تنوع در مدارس بین دو تیم دختران ناحیه یک شیراز و کوهمره نودان و پس از آن تیم‌های پسران ناحیه یک شیراز و اقلید با موضوع استفاده از تلفن همراه در مدارس امروز برگزار شد و هریک از دو تیم در دو گروه با هم به مناظره پرداختند.

در پایان با نظر هئیت داوران تیم پسران ناحیه یک شیراز به سرمرستی حسن همیشه بهار و با حضور دانش‌آموزان یاشار طاریان، مهدی افسری، پرهام بوستانی و محمد هادی شقاقیان و تیم دختران کوهمره‌نودان به سرپرستی خانم ناهید رزمجویی و با حضور دانش‌آموزان زهرا مختاری، ندا حسینی، آنیتا زارعی و فاطمه بهمنی موفق به کسب رتبه نخست این دوره از مناظره‌ها شدند و تیم دختران ناحیه یک شیراز به سرپرستی زهرا عظیمی و با حضور مبینا گودرزی، ریحانه قاسمی، هستی شیخی و اسما رستمی و تیم پسران اقلید به سرپرستی زینب یوسفیان با حضور دانش‌آموزان امیرحسین صفری، علیرضا جمشیدی، سعید حیاتی و امین توکلی مقام دوم این مناظره‌ها را از آن خود کردند.

مقام سوم این مسابقات نیز به تیم دختران سروستان به سرپرستی سکینه سلطانی و با حضور دانش‌آموزان آیدا قدمی، زهرا شریفی، سیده محدثه حسینی و الهام هادی زاده و پسران ناحیه ۲ شیراز به سرپرستی راضیه کریمی و دانش‌آموزان ابوالفضل غریب زاده، محمد کشاورز، سروش امدادی و محمد حسن خالقی رسید.

در بخش برگزیده تیم اخلاق نیز، از تیم دختران ناحیه سه شیراز به سرپرستی گیتا امینی و با حضور دانش‌آموزان زهرا جابری، زهرا شجاعی، غزل نامی و مینا خدامی و تیم پسران ناحیه چهار شیراز به سرپرستی حمید مهدوی و با جضور امیر حسین نوایی، سینا رحمانی نژاد، علی ثریا و نیما نوروزی تقدیر شد.

همچنین در پایان این مراسم از هئیت داوران و سرپرستان تیم‌های برگزیده نیز با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد‌.