سمیه صالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اقلید از توانمندی و هنرمندی زنان این شهرستان در عرصه صنایع‌دستی، فرش‌بافی، آشپزی سنتی و... سخن گفت و بر لزوم حمایت از آن‌ها در ارائه کالاهای تولیدی و ایجاد بستر مناسب برای استفاده اقتصادی این قشر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در طول سال و به مناسبت‌های و عناوین مختلف سعی شده تا با برپایی نمایشگاه‌های متعدد و متنوع علاوه بر عرضه این هنرها در راستای معرفی ظرفیت‌های شهرستان اقلید، کمکی مؤثر به بانوان شهرستان شود، از افتتاح نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی به مناسبت دهه کرامت با هدف ارائه توانمندی‌های هنرمندان شهرستانی در حوزه صنایع‌دستی و سنتی و میراث فرهنگی خبر داد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اقلید تصریح کرد: این نمایشگاه پنج‌شنبه پنجم مردادماه جاری در تفرجگاه محمد رسول‌الله اقلید افتتاح شده و تا بیست‌وچهارم همین ماه ادامه خواهد داشت.

صالحی با تقدیر از همکاری و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، سپاه، صنعت و معدن، شهرداری، آموزش‌وپرورش و هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان در برپایی نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی با امور بانوان شهرستان اقلید بیان داشت: هنردوستان و مردم و گردشگران برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از چهارم تا بیست‌وچهارم مردادماه جاری از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و از 3 بعدازظهر تا 12 شب به غرفه‌های دایر شده در چشمه محمد رسول‌الله اقلید مراجعه و بازدید کنند.

انتهای پیام/