جلسه‌ بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان اقلید با حضور مسئولان استانی و دادگستری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید عصر امروز در جلسه‌ بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی این شهرستان به تشریح ظرفیت صنعتی و معدنی شهرستان اقلید پرداخت و با اشاره به وجود هشت شهرک صنعتی در سطح این شهرستان از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت و بهره‌برداری صنعتگران و سرمایه‌داران از این شهرک‌ها خبر داد.
علیرضا قادری به مشکلات مشترک بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی در زمینهٔ معوقات بانکی، بیمه کارگری، مالیات و... که موجب تعطیلی و یا نیمه تعطیل شدن آن‌ها شد اشاره کرد و حمایت و مساعدت مسئولان و بانک‌ها در راستای رفع این مشکلات را خواستار شد.
فرماندار اقلید نیز در این جلسه به اهمیت اشتغال در تأمین اقتصاد خانوارها و جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و عنوان داشت: تکاپو و توسعه صنعت و تولید تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار دارد.
صادق کریمی به سفارش مقام معظم رهبری در راستای اقدام جدی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با تأکید بر جهاد و همت عمومی برای رفع مشکلات موجود و کسب نتیجه مناسب گفت: مشکلات همیشه بود و تنها میزان آن در زمان‌های مختلف متفاوت است و تنها امر لازم در این مواقع ف درایت مدیریتی و انسجام برای رفع آن‌ها است.
رئیس دادگستری اقلید نیز بر لزوم رعایت قانون تأکید و تصریح کرد: حرکت در چارچوب قانون مانع بروز بسیاری از مشکلات می‌شود.
سید حسن سید محسنی خاطرنشان کرد: دادگستری اقلید از هیچ تلاشی برای حمایت قانونی از صنعت و تولید این شهرستان کوتاهی نمی‌کند