به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، خسرو رزمجویی ظهر امروز در جلسه تعاملی با خبرنگاران این شهرستان که با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه نیروی انتظامی نهاد اجتماعی گسترده‌ای است که بیش‌ترین ارتباط را با مردم دارد بر لزوم آگاهی عمومی از عملکردهای این نهاد و جذب مشارکت بیشتر مردم در انجام وظایف تأکید کرد.

وی به بیش از 132 وظیفه‌ای که به عهده نیروی انتظامی است اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه با یک رویکرد اجتماعی همراه و همگام با جامعه حرکت می‌کند.

رزمجویی بابیان اینکه باید نگاه به جامعه داشته باشیم و همگام با آن‌ها حرکت کنیم اظهار داشت: اولویت‌ها در مناطق مختلف ممکن است متفاوت باشد.

فرمانده نیروی انتظامی اقلید رسانه‌ها را بازوی قدرتمند جامعه در عرصه‌های مختلف خواند و با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت آن‌ها در راستای رشد و توسعه، تعامل هرچه بیشتر و بهتر آن‌ها با نیروی انتظامی را خواستار شد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با هنر رسانه‌ای خود مسائل را بیان و با انعکاس خواسته‌های به حق مردم موجب ارتقای خدمات‌رسانی به آن‌ها شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیان و انعکاس مسائل نیز نباید به‌گونه‌ای باشد که موجب ایجاد تنش و ناامنی اجتماعی شود.

رزمجویی بابیان اینکه پلیس دوست و همراه مردم است، بر لزوم اجرای قانون و مقررات و نیز ایجاد نشاط و امید در جامعه تأکید کرد و تعامل هرچه بیشتر بین مردم و نیروی انتظامی را امری لازم و ضروری دانست.

فرمانده نیروی انتظامی اقلید در پایان سخنان خود به نقش مؤثر خیران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و مساعدت خیران امنیت ساز در تکمیل و تجهیز بهتر و بیشتر پاسگاه‌های سطح این شهرستان را خواستار شد.

انتهای پیام/