به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمد شاطری عصر امروز در جلسه‌ای که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اقلید، رئیس اتاق اصناف و...در سالن غدیر سپاه این شهرستان برگزار شد یاد شهدا را گرامی داشت و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
وی همچنین جلب اعتماد و انتخاب مردم را به اعضای شورای جدید شهر اقلید تبریک گفت و با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی تصریح کرد: خدمت به مردم بزرگ‌ترین عبادت است.
شاطری بابیان اینکه اعضای جدید شورا به عنوان نماینده تمام مردم شهر هستند که باید در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها بکوشند خاطرنشان کرد: افرادی که مسؤولیتی می‌پذیرند باید با تمام توان و همت برای انجام وظیفه، رضایت مردم و خدمت مؤثر به آن‌ها بکوشند.
در ادامه این جلسه رئیس اتاق اصناف اقلید با اشاره به اظهارنظرها و پیش‌بینی‌های پیش از انتخابات شوراها اظهار داشت: نتیجه نهایی را مردم رقم می‌زنند و انتخاب می‌کنند.
عبدالرضا راسخ حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را پیروزی دیگر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: بار دیگر دشمنان با حرکت و حضور به‌موقع و هوشیارانه مردم، مأیوس شده و شکست خوردند.
راسخ عنوان داشت: مردم به شما اعتماد کردند و شما نیز باید در پاسخ به اعتماد آن‌ها همت کرده و بکوشید.
وی با اشاره به اهمیت اقتصاد، عمران و فرهنگ شهری، استفاده و بهره‌گیری از استعدادها و افراد کارآمد و متخصص در این زمینه‌ها به عنوان مشاور در کنار شورا را راهی مناسب و مؤثر در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر در این حوزه‌ها خواند و درایت و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر در خدمت به مردم را خواستار شد.