به گزارش پرتال شهرستان اقلید به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید، مسابقات آمادای انجمن او اسپرت (پارکور) در اسفند ماه جاری با حضوربیش از 80 ورزشکار از شهرستان های شیراز ، صفاشهر ، آباده و اقلید برگزار گردید که با قهرمانی تیم اقلید پایان یافت و به نفرات و تیم های برتر حکم قهرمانی اهدا شد.
بر اساس این گزارش،در بخش تیمی،اقلید در سکوی اول ایستاد،صفاشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و شیراز و آباده در جایگاه بعد قرار گرفتند.
در وزن انفرادی آماتور، محمد شکری از شیرازمقام اول را کسب کرد، سعید جلیلی  از اقلید به مقام دوم رسید و امیر حسین اسلامی از اقلید به مقام سوم دست یافت.
 در رده حرفه ای جوانان یاسین همتی نژاد از شیراز مقام اول و حسین خیراندیش از اقلید مقام دوم و علی روشن ضمیر از آباده مقام سوم را کسب کردند . 
در رده حرفه ای بزرگسالان سید علی افضلی از اقلید و علی ساریخانی از صفاشهر و علیرضا زیانی از شیراز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
شایان ذکر است که این مسابقات به همت هیئت ورزش های رزمی شهرستان و به سرپرستی سید محمد عظیمی برگزار شد که کمیته داوران این رقابت ها نیز  متشکل5 داور از شیراز بودند.