به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، 120 دانش‌آموز دختر اقلید عصر امروز در قالب سه اتوبوس کاروان  زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در حاشیه اعزام این کاروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اعزام کاروان راهیان نور را یک راهبرد فرهنگی مهم در نظام جمهوری اسلامی و نشأت‌گرفته از تفکرات هوشمندانه و آینده‌نگرانه مقام معظم رهبری دانست که نقش به‌سزایی در آشنایی نسل جوان و آینده‌سازان مملکت با آرمان‌های والای اسلامی انقلاب، دفاع مقدس و شهدا دارد.

موسی زارعی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن و تلاش آن‌ها برای تضعیف باورهای اعتقادی مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان اشاره کرد و بابیان اینکه ضربه به نظام و اسلام هدف اصلی آن‌ها است گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان یکی از مهم‌ترین ابزار برای مقابله با دشمن است.

وی هزینه در چنین برنامه‌ها و اهدافی را سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کشور و مقابله با دشمن خواند و از تأثیر الگو گرفتن از شهدا و حفظ و ارتقای روحیه جهادی و انقلابی در جنگ با دشمن و کسب پیروزی واقعی سخن گفت.

به گزارش فارس، کاروان راهیان نور اعزام‌شده طی چهار روز از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، یادمان شهدای والفجر 8، یادمان شهدای کربلای 5 و موزه دفاع مقدس خرمشهر و دهلاویه بازدید می‌کنند.