به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در دیدار سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید خواستار تعامل بیشتر با استادان دانشگاه آزاد اسلامـی شد و اظهار کرد: استادان دانشگاه در ساختار فکری دانشجویـان نقش اثرگذار و کلیدی دارند؛ بنابراین باید با این قشر همفکری بیشتری از سوی مسئولان انجام شود.

وی افزود: توجه به حفظ ارزش‌ها در ایران اسلامی، یکی از اولویت‌های ما در بزرگ‌ترین دانشگاه غیردولتی و حضوری جهان است که باید گسترش پیدا کند و این مهم جز با مشارکت و همراهی استادان و دانشجویانی که دغدغه پرداختن به موضوعات مهم فرهنگی روز را دارند، محقق نخواهد شد.

امام جمعه اقلید عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در جوامع شهری، نقش بسزایی در توسعه علمی و پژوهشی به‌ویژه مسائل فرهنگی دارد.

توجه دانشگاه آزاد به اجرای برنامه‌های فرهنگی مطابق با ارزش‌های ناب اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید نیز گفت: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی مطابق با ارزش‌های ناب اسلامی است.

سهراب نظری اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر فرزانه راهبردها و سیاست‌های فرهنگی خود را در این مسیر مشخص کرده است.

وی مطرح کرد:‌ مرجع برنامه‌های فرهنگی در شهرستان دفتر امام جمعه است تا بتوانیم با استفاده از رهنمودهای حکیمانه و عالمانه وی در اجرای صحیح آنها گام‌های مثبتی برداریم. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید آماده هر نوع همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی در این شهرستان است.