به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، یکی از بزرگترین رزمایش مواسات و همدلی امروز به همت جهادگران مکتب سلیمانی، قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب و خیران و نیکوکاران در این شهرستان برگزار شد.

فرمانده عملیاتی قرارگاه تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مکتب سلیمانی اقلید در این آیین که با حضور برخی از مسؤولان شهرستانی، خیران، خانواده شهدا و اعضای این قرارگاه در حسینیه باغنو برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: در راستای عمل به فرامین و منویات مقام معظم رهبری برای استفاده از ابتکارات جدید و در ادامه اجرای رزمایش مواسات و همدلی، با کمک و همراهی خیران و کشاورزان نیکوکار شهرستان اقلید و تعامل و همدلی برخی از مسؤولان شهرستانی اقدام به تهیه سبد حمایتی شامل چندین قلم میوه شد.

سیدحسین موسوی با اشاره به اینکه این بسته‌ها بین بیماران کرونایی و سایر نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود، افزود: طی دو هفته این سبدها تهیه و در دو روز گذشته با همکاری حدود ۵۰ نفر از جهادگران مکتب سلیمانی بسته‌بندی شده و به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع می‌شود.

موسوی با تقدیر از خیران و کشاورزان نوع‌دوست سطح شهرستان در همکاری با قرارگاه در اجرای این رزمایش، گفت: برای تهیه و تأمین این بسته‌ها، بیش از ۱۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده عملیاتی قرارگاه تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مکتب سلیمانی اقلید به تشکیل کارگروه‌های مختلف این قرارگاه و نیز برخی از رویکردهای آن اشاره و بیان کرد: در ادامه و براساس توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، کارهای اصولی و زیربنایی بسیاری انجام می‌شود.

موسوی به کارگروه اقتصادی این قرارگاه اشاره کرد و از برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته در زمینه اشتغال و بکارگیری و درآمدزایی نیازمندان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی شان خبر داد.

به گزارش فارس، در اجرای رزمایش مواسات و همدلی، نذر حاج قاسم، که امروز به همت جهادگران مکتب سلیمانی شهرستان اقلید برگزار شد، بیش از هزار و ۱۸۰ بسته حمایتی بین نیازمندان سطح این شهرستان توزیع شد.

رونمایی از تمثال سردار دل‌ها، شهید سلیمانی در اقلید

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اقلید و به مناسبت سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از تمثال این شهید بزرگوار در میدان ابتدای شهر اقلید رونمایی شد.

شهردار اقلید در این آیین که با حضور مسؤولان شهرستانی صورت گرفت یاد شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و تصریح کرد: امنیت، آسایش و عزت امروز را مدیون جانفشانی و ایثار جهادگران عرصه شهادت هستیم.

اکبر مسعودی با اشاره به اینکه میدان سرداران شهر اقلید پیش از این به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده بود، تصریح کرد: رونمایی از تمثال سردار دل‌ها در این میدان نیز به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و بزرگداشت یاد این شهید صورت گرفت.

وی همچنین به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده در راستای تهیه و نصب تمثال مبارک شهدای اقلید اشاره کرد.