کاظم شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تبریک دهه کرامت از جایگاه مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه در بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی و تأثیر بسزای آن سخن گفت.

وی دهه کرامت را فرصتی مناسب برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی رضوی خواند و اظهار داشت: باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد و در راستای ترویج ارزش‌های والای اسلامی و ترویج فرهنگ صحیح زندگی به سبک اسلامی ایرانی باهدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن کوشید.

شهریاری با تأکید بر لزوم همراهی عمومی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آیین‌ها، به اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در امامزادگان عبدالرحمان (ع) و زینب خاتون اقلید، جعفر (ع) روستای بازبچه، ابراهیم (ع) خنجشت، سید محمد (ع) کافتر، جعفر (ع) جعفرآباد، شمس‌الدین محمد دژکرد و امامزاده اسماعیل (ع) اشاره کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید استقبال از خادمان حرم امام رضا (ع)، بزرگداشت امامزادگان در بقعه متبرکه امامزاده زینب خاتون (س) و سید محمد (ع)، جشن تجلیل از خادمان و هیأت امنا و خیران بقاع متبرکه و... را از دیگر ویژه‌برنامه‌های اجرایی دهه کرامت در بقاع متبرکه سطح شهرستان اقلید برشمرد.

انتهای پیام/