به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خسرو رزمجویی با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اقلید در حال اجراست، اظهار داشت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و با هدف توسعه احساس امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی ماموران این شهرستان با قدرت و جدیت در دستور کار است. 

وی ادامه داد: در این راستا ماموران موفق شدند ضمن دستگیری 13 خرده فروش مواد مخدر، دربازرسی از محل پاتوق آنان 148 گرم تریاک، 102 گرم شیشه، 15 گرم شیره تریاک، 15 گرم تفاله، 14 گرم هروئین و یک حقه وافور را کشف کنند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید بیان کرد: در اجرای این طرح ماموران موفق شدند 38 دستگاه موتورسیکلت و 44 دستگاه خودرو متخلف و فاقد مدارک را نیز توقیف کنند. 
رزمجویی اظهار کرد: دو دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری 5 نفر سارق درون خودرو و کشف 11000 لیتر نفت سفید قاچاق از دیگر کشفیات ماموران در این طرح بود.
  این مقام انتظامی ضمن تاکید بر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء نظم اجتماعی، خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیسی، ارتقاء نظم و امنیت را در سطح شهرستان به دنبال خواهد داشت.