به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، اجتماع بزرگ مدافعان حرم باهدف تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و نیز تجلیل از رزمندگان دفاع از حریم آل الله، با حضور فرمانده سپاه شهرستان اقلید، مسئولان سده، بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس و مردم ولایت مدار شهر سده در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) این شهر برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام صالحی امام‌جمعه موقت شهر سده ضمن خیرمقدم و تجلیل از حضور مردم و مسئولان، یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشت و بیان کرد: همه ما مدیون رشادت‌ها، دلاور مردی‌ها و ایثار رزمندگان اسلام هستیم.

در ادامه برنامه سردار سید ابو مهدی عراقی از رزمندگان سپاه بدر عراق ضمن تجلیل از اجرای این برنامه بیان داشت: «هیهات من الذله» شعار همیشگی ما است.

وی به تشریح چگونگی شکل‌گیری گروهک تروریستی داعش و حمایت حامیان منطقه‌ای‌اش پرداخت و بیان داشت: اگر جمهوری اسلامی نبود نه عراقی وجود داشت و نه سوریه‌ای می‌ماند.

این سردار عراقی تصریح کرد: امروز به فضل خدا و حمایت‌های مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و هدایت و رهبری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همچنین همراهی و همت جوانان غیور عراقی توانستیم داعش را در عراق تار و مار کنیم و انشا الله به‌زودی شاید نابودی ین جنایتکاران در کشور سوریه باشیم.

گفتنی است این آیین که به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) شهر سده و پایگاه مقاومت و هیئت منتظران ظهور این شهر برگزار شد، با تجلیل از رزمندگان مدافع حرم، مرثیه‌خوانی مداحان و... ادامه یافت.

 انتهای پیام/