به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که شامگاه چهارشنبه با حضور فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرمایش امام (ره) که روز قدس روز اسلام و مسلمین است، اظهار داشت: روز جهانی قدس، روز انسجام و وحدت مسلمانان است.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از صهیونیسم و با بیان اینکه دشمن می‌کوشد تا قدس و مظلومیت فلسطین فراموش شود بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس امسال تأکید کرد و گفت: باید امسال اعلام انزجار از صهیونیسم بلندتر و محکم‌تر از همیشه فریاد زده شود.

امام جمعه اقلید صهیونیست‌ها را دشمن کینه‌توز اسلام و مسلمانان خواند و با تأکید بر لزوم اتحاد و وحدت در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بیان داشت: فلسطین دولت و حکومتی بود که از ظلم و تجاوز اسرائیل غاصب اکنون به صورت یک تشکیلات خودگردان تبدیل شد که می‌کوشند کم‌کم آن را حذف کنند.

وی با بیان اینکه باید از این ملت ستمدیده که در سرزمین خودشان امنیت ندارند حمایت شود، افزود: اگر صدای مظلوم و ستمدیده‌ای را شنیدیم باید در رفتار، گفتار، قلم، عمل و... از آن‌ها دفاع کرده و به وظیفه شرعی و انسانی خود در این زمینه عمل کنیم.

طالبی خاطرنشان کرد: احساس انزجار از صهیونیست‌های غاصب و شور و احساس حرکت حمایت از مردم مظلوم فلسطین باید به نسل‌های آینده نیز انتقال داده‌شده و در راستای حفظ و صیانت از ارزش‌ها کوشید.

امام جمعه اقلید با تأکید بر اینکه پای اسلام و مسلمانان مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم، حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را خواستار شد.

به گزارش فارس، این جلسه به تبادل‌نظر و هم‌اندیشی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرستان اقلید ادامه یافت.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرستان اقلید ساعت 11 و نیم صبح روز جمعه دوم تیرماه از مقابل ساختمان بسیج، حوزه مقاومت خاتم‌الانبیا (ص) به سمت خیابان امام خمینی (ره) میدان شهدا آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام امیر علی‌پور در مصلای نماز جمعه پایان می‌یابد.