به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: ثبت نام جدید مسکن ملی از امروز ۱۹ خرداد به مدت یک هفته در ۲۴۰ شهر کشور آغاز شده است و تا روز ۲۵ خرداد ادامه دارد.
متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به نشانی tem.mrud.ir مراجعه کنند.
زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در چهار مرحله نام نویسی در طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس ۷۶ هزار و ۷۳۱ نفر ثبت نام کردند.
وی یادآور شد: در خصوص عملکرد اجرایی در طرح اقدام ملی مسکن نزدیک به ۱۰۰۰ هکتار زمین در صدرا و ۳۲ شهر استان در کمیسیون و کارگروه‌های مربوطه تغییر کاربری و به محدوده شهر‌ها برای اجرای این طرح الحاق شده اند.
زاهدی ادامه داد: وظیفه ساخت مسکن در طرح اقدام ملی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی فارس، شرکت عمران شهر جدید صدرا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس است.
به گفته مدیرکل راه شهرسازی فارس، این ثبت نام‌ها در شهر‌های آباده، آباده طشک، اردکان، ارسنجان، اقلید، بوانات، جهرم، حاجی آباد، داراب، دبیران، فراشبند، سروستان، ششده، شهر جدید صدرا، شیراز، صفاشهر، فسا، فیروزآباد، قائمیه، قیر و کارزین، کازرون، کوار، شیراز، نورآباد، نی‌ریز، استهبان، امام شهر، ایزدخواست، بهمن، خانه زنیان، خاوران، خرامه، خشت، دژکرد، زرقان، سعادت شهر، شهر پیر، صغاد، قادرآباد، کره ای، کوهنجان، مزایجان، مشکان و مصیری انجام شده است.