به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، سهراب نظری در جلسه معاونت و مدیران مجموعه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید اظهار کرد: در محیط دانشگاه خود دانشجو با توجه به شرایط رشد جسمی و عقلی استقلال تصمیم‌گیری دارد؛ اما در مدارس سما دانش‌آموز به‌عنوان امانت از طرف خانواده به مدرسه سپرده شده است، پس در این شرایط برای حضور دانش‌آموز در مدرسه جمع خانواده تصمیم می‌گیرند که باید تلاش کنیم به‌خوبی جواب این اطمینان را برای خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: باید برای حل مشکلات و تصمیم‌گیری مناسب در زمینه ارتقای کیفیت آموزش همه  تلاش خود را به‌کار ببندیم تا مورد اعتماد و اطمینان خانواده‌ها قرار گیریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید عنوان کرد: مجموعه سما بخشی از دانشگاه آزاد اسلامی است و باید وظایف خود را در جامعه استحکام بخشیم؛ چراکه سما ظرفیت خوبی برای آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

موفقیت‌ مدارس سما در سایه حمایت‌ میسر شده است

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید نیز در گزارش مفصلی به عملکرد دوساله این حوزه و وضعیت آموزش مجازی و نحوه تدریس غیرحضوری در این شرایط پرداخت و از مدیران مدارس در رابطه با همکاری در اجرای به‌موقع برنامه‌های آموزش مجازی قدردانی کرد.

غلامرضا صابری اضافه کرد: اکنون بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس سمای اقلید از مقطع پیش‌دبستانی تا دیپلم مشغول به تحصیل هستند و این موفقیت‌ها در سایه حمایت‌های رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در دوران مختلف میسر شده است.

به گزارش آنا، در این جلسه مدیران مدارس سما به بیان گزارش عملکرد خود و مشکلات موجود پرداختند.