به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری علم و فناوری فارس از اقلید، مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان در گردهمایی مدیران و کارشناسان کانون‌های فرهنگی تربیتی شمال فارس که به میزبانی کانون‌های فرهنگی تربیتی شهید کوثری و حضرت خدیجه (س) اقلید و با حضور کارشناس مسؤول کانون‌ها، اردوگاه‌ها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس برگزار شد، به نقش کانون‌ها در پرورش و رشد ابعاد مختلف شخصیت دانش آموزان اشاره کرد و از سند تحول بنیادین سخن گفت.
محمود میرسلیمانی با اشاره به اهمیت پرورش و توجه ویژه به این حوزه در سند تحول بنیادین، تصریح کرد: کانون‌ها از عوامل اجرایی پرورشی به شمار می‌روند که با برنامه‌ریزی و استعدادیابی می‌توانند دانش آموزان را در رسیدن به حیات طیبه یاری نمایند.
در ادامه، سید رضا موسوی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش اقلید نیز به نقش بسزای کانون‌ها در کنار مدارس جهت ایجاد فضایی پویا و بانشاط برای دانش آموزان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری، تبیین نقش انجمن‌ها در کانون و نوع و شیوه برگزاری و گزارش دهی، اشاره به اهداف و وظایف کانون‌ها پیرامون دستورالعمل جدید وزارت آموزش‌وپرورش در رابطه به اداری شدن این مراکز و نحوه برنامه‌ریزی کانون‌ها در راستای سیاست‌های کلان وزارت آموزش‌وپرورش و...ازجمله مسائلی بود که در این جلسه عنوان شد.

 

خبرنگار: مرضیه یحیی پور
انتهای پیام