به گزارش پرتال شهرستان اقلید به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید: مسابقات او-اسپرت زمستانه شمال فارس به میزبانی انجمن او-اسپرت صفاشهر در 8 بهمن ماه سال جاری با حضور تیم هایی از شهرستان های اقلید، آباده (دو گروه) و صفاشهر در سالن امام علی (ع) این شهرستان  برگزار گردید. که در رده های آماتور و حرفه ای، تیم آباده مقام اول را بدست آورد، تیم صفاشهرمقام دوم را کسب کرد و تیم اقلید در مکان سوم قرار گرفت و در بخش انفرادی ورزشکاران اقلیدی ابوالفضل قلندری رده منفی سیزده سال مقام اول، غلام غفوری رده مثبت سیزده مقام دوم و حسین خیراندیش  رده حرفه ای مقام سوم کسب کردند.  


*کسب مقام سوم استانی بانوی اقلیدی در اولین استاژ پارکور(آمادای) 
اولین دوره همی پارکور(امادی)بانوان استان فارس به میزبانی شیراز برگزارشد و  رویا نیرومندی از اقلید توانست در رده سنی زیر شا نزده سال مقام سوم استانی را به خود اختصاص دهد.
*دوره آشنایی ورزش اسکی و اسکیت در اقلید برگزار شد
دوره آشنایی با ورزش های زمستانه از جمله اسکی برای دبیران ورزش در سالن شادروان مختاری اقلید برگزار گردید.
این دوره در بهمن ماه سال جاری با حضور بیش از ۵۰ نفر از معلمان تربیت بدنی و با همکاری اداره آموزش و پرورش و هیات اسکی شهرستان برگزار شد.
 بهرام خیراندیش رئیس هیئت اسکی شهرستان در مورد این رشته ورزشی توضیحاتی ارایه کرد و از برگزاری جشنواره استعداد یابی این رشته خبر داد و افزود با توجه به شرایط مشترک ورزش اسکی و اسکیت، دبیران به عنوان بازوهای هیئت، دانش آموزان مستعد را شناسایی و جهت آموزش معرفی نمایند.
وی در ادامه تصریح کرد: یک دوره کلاس آموزش مقدماتی اسکی برای متولدین 4سال به بالا طی سه روز در دو بخش دختران وپسران برگزار خواهد شد و نوآموزان اصول ابتدایی این ورزش مفرح را آموزش خواهند دید که زمان و تاریخ برگزاری آن اعلام خواهد شد.
گفتنی است علاقمندان جهت ثبت نام و هماهنگی در این دوره می توانند به هیئت اسکی شهرستان و یا به شماره موبایل09179517857 تماس حاصل فرمایند.