به گزارش پورتال شهرستان اقلید، خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، سهراب نظری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در محل کار مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید حضور پیدا کرده بود با تبریک این هفته از کارکنان نیروی انتظامی تجلیل کرد و گفت: امروز به برکت آثار خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان و اقتدار نیروهای مسلح، به‌ویژه‌ نیروی انتظامی امنیت مثال‌زدنی در کشور وجود دارد و امنیت پایدار لازمه پیشرفت یک کشور است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با بیان اینکه دانشگاه‌ها باعث توسعه و پيشرفت جامعه می‌شوند، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد با توجه به ظرفیت‌های موجود در زمینه فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و در نظر‌گرفتن‌ نیازهای شهرستان همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشد.

نظری با قدردانی از اقدامات مفيد و مؤثر نيروی‌ انتظامی بيان كرد: امنیت از مهم‌ترين مؤلفه‌های پیشرفت یک جامعه است و نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی كشور دارد.
 
این‌ استاد دانشگاه مطرح كرد: امروز به‌برکت حضور شبانه‌روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر اقشار مردم، امنیتی شایسته و قابل‌تحسین در کشور حاکم است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با قدردانی از نیروی انتظامی برای برقراری نظم و انضباط و امنیت در شهر و دانشگاه و کمک این نهاد انقلابی در اجرای آزمون‌های سراسری و ملی، برگزاری دوره‌های آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد و همکاری فوق‌العاده نیروی انتظامی در امر نظام‌و‌ظیفه و معافیت‌های تحصیلی را از برنامه‌های موفق و مشترکی دانست‌ که اکنون در حال اجراست.