به گزارش پورتال شهرستان اقلید ، «ایمان باقری» با تشریح برنامه های اجرایی مقابله با ویروس کرونا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های مختلفی در این ایام در حال اجراست که تا نابودی کامل این ویروس منحوس ادامه دارد که اطلاع رسانی توصیه های بهداشتی که از مراجع ذیصلاح و فضای مجازی مطمئن منتشر می شود، در اولویت قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «فاطمه الزهرا (س)» روستای «لاله گون» شهرستان اقلید خاطرنشان کرد: مردم روستا با استفاده از ظرفیت حوزه مقاومت بسیج «امام حسن (ع)» بخش «حسن آباد»، بسیج خواهران «شهدای لاله گون» و حوزه مقاومت «حضرت زهرا (س)» روستا، افراد تاثیرگذار، معتمدین محلی، شورای اسلامی و دهیاری روستا با پروتکل های بهداشتی آشنا شدند و در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر اوقات را در خانه ماندند.

 

دهیار روستای «لاله گون» از ضدعفونی معابر روستا با همکاری مردم و مسئولان محلی خبر داد و گفت: مراسم ها و برنامه های تجمعی از زمان ورود ویروس کرونا در روستا لغو شده است و مردم فرهنگ در خانه ماندن را سرلوحه اصلی و اقدام اول مبارزه قرار دادند.

 

باقری افزود: با همکاری کانون، بسیج و دهیاری روستا با ستاد مبارزه با کرونا بخش حسن آباد در ایستگاه های ورودی به بخش و شهرستان از ورود مسافران و افراد ساکن شهر های دیگر جلوگیری به عمل آمد و ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش توسط پویش های مردمی و خیرین توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «فاطمه الزهرا (س)» روستای «لاله گون» شهرستان اقلید یادآور شد: با راه اندازی پویش های مردمی در فضای مجازی و مشارکت مکردم روستا به تعدادی از خانواده های بی بضاعت و کم درآمد نیز کمک رسانی انجام شد.