به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت و لزوم نهادینه کردن این اصل در جامعه اظهار داشت: برگزاری جلسات، بازدیدها و سرکشی‌های اداری با وقت نماز هماهنگ باشد.
وی به سفارش‌های امام علی (ع) در زمینه نماز و بها دادن به این فریضه الهی اشاره و بیان کرد: در تمام کارها و برنامه‌ها باید به وقت نماز توجه شود.
طالبی در ادامه به پایان سال و دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: با ارائه گزارش واقعی از اقدامات صورت گرفته در این راستا و نتیجه‌های کسب‌شده، بررسی شود که چه اندازه توانستیم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مؤثر عمل کنیم.
امام جمعه اقلید به ارزش شهدا و جهاد و ایثار آن‌ها اشاره کرد و بابیان اینکه خون شهدا ضامن بقا و دوام این نظام مقدس است بر لزوم تلاش در راستای حفظ حرمت آن‌ها تأکید کرد و عنوان داشت: نسبت به یادواره شهدا باید حساس و برای حضور و شرکت در این برنامه‌ها مسؤولیت‌پذیر باشیم چراکه مردم نیز توقع دارند در آیین‌های شهدا مسؤولان را در کنار خود ببینند.
طالبی به ماجرای مجتمع گوشت اقلید اشاره کرد و بابیان اینکه این مرکز با دلاری هفت تومان با هدف زیرپوشش قرار دادن شمال استان فارس ساخته شد ادامه داد: چرا باید اکنون با قیمت ناچیز و آن‌هم به‌صورت اقساط طولانی‌مدت به فروش برسد.
وی پیگیری مسؤولان در این راستا را خواستار شد و گفت: چرا باید چوب حراج به بیت‌المال مسلمانان زده شود.
امام جمعه اقلید در پایان سخنان خود تعطیلات نوروزی و ورود مسافران به اقلید را بهترین فرصت برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های این شهرستان در راستای توسعه فرهنگی، اقتصادی و ... خواند و بر لزوم تعامل، همراهی و همت مسؤولان برای استفاده از این فرصت تأکید کرد.
انتهای پیام/