به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، آغاز گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال با سردادن شعار کوبنده الله‌اکبر و نواختن زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان صورت گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در آیین نواختن زنگ انقلاب که با حضور مسؤولان شهرستانی و مردم شهیدپرور اقلید به‌صورت نمادین در دبیرستان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد یاد امام و شهدا را گرامی داشت و زنگ انقلاب را زنگ خروج استکبار و استعمار از ایران اسلامی خواند.

موسی زارعی با بیان اینکه به برکت حرکت انقلابی مردم، غیرت جوانان و رهبری امام (ره) انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و به پیروزی رسید، عنوان داشت: عزت، سربلندی، استقلال و اقتدار امروز کشور به برکت انقلاب اسلامی ایران رقم خورده است.
وی جوانان و نوجوانان را آینده‌سازان مملکت خواند و با اشاره به دشمنی همیشگی استکبار جهانی با ایران اسلامی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید با دقت، بصیرت و هوشیاری هرچه بیشتر از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس دفاع و دشمنان را همچنان ناامید و مأیوس کنند.
زارعی روحیه انقلابی را رمز موفقیت هر اقدام و عملی خواند و بابیان اینکه امروز عرصه مبارزه با استکبار و دفاع از ارزش‌هاست، روشنگری و بصیرت‌افزایی عمومی را خواستار شد و گفت: دشمنی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی هیچ‌گاه پایان نمی‌یابد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید خاطرنشان کرد: نسل جدید انقلاب هیچ تفاوتی با نسل نخست انقلاب ندارند و همان‌گونه که جوانان دیروز کشور در پیروزی انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشتند امروز نیز جوانان ما در صیانت از آرمان‌های انقلاب و ادای دین به شهدا از هیچ تلاش و گذشتی کوتاهی نمی‌کنند.
انتهای پیام/