معاون فرماندار اقلید با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت ملی ماست، گفت: شایعه‌پراکنی و مأیوس کردن مردم نه‌ تنها کمک به آنها نیست، بلکه به ضرر کشور تمام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر که با حضور امام‌ جمعه، رئیس دادگستری، بخشداران و شهرداران و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: اهمیت و جایگاه دهه فجر بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق و از بین بردن وحدت و انسجام ملی ما هستند تا با تضعیف روحیه ملی به اهداف شوم خود در نابودی و ضربه زدن به نظام، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران برسند از این‌ رو باید با همدلی و همراهی مردم و مسؤولان دشمنان را ناامید و مأیوس کنیم.
بزرگی شایعه‌پراکنی را کمک به دشمن در راستای رسیدن به اهدافش خواند و تصریح کرد: مأیوس کردن مردم نه‌تنها کمک به آنها نیست، بلکه به ضرر کشور تمام می‌شود.
معاون فرماندار اقلید از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت به مردم و آبادانی و پیشرفت کشور سخن گفت و با بیان اینکه خدمات دولت، خدمات نظام است، عنوان کرد: پروژه‌های بسیاری در کل کشور اجرا شده و می‌شود که باید مردم از آنها مطلع شوند.
وی با بیان اینکه مناسبت‌های ملی و مذهبی فرصت مناسبی برای ارائه گزارش به مردم است، خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر یکی از بهترین فرصت‌ها برای آگاه‌سازی عمومی از خدمات دولت که همان خدمات نظام است می‌تواند باشد.
بزرگی در پایان سخنان خود با تأکید بر هوشیاری و بصیرت مردم وفادار و صبور ایران اسلامی بر لزوم تلاش و همکاری تمام مسؤولان در سطح بخش‌ها و روستاها و شهرهای اقلید برای گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر دهه مبارک فجر تأکید کرد.
در ادامه امام‌ جمعه اقلید دهه فجر را یادگار رهبری و مدیریت امام راحل خواند و اظهار داشت: ایشان با درایت و هوشیاری انقلاب اسلامی ایران را هدایت کرده و ما را از چنگال طاغوت نجات دادند.
حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی دهه فجر و روز 22 بهمن‌ماه را حماسه‌ای بزرگ و روزی سرنوشت‌ساز برای کشور و ملت ایران خواند و تلاش مؤثر برای گرامیداشت این ایام را خواستار شد.
به گزارش فارس، این جلسه با تبادل‌نظر و هم‌اندیشی مسؤولان شهرستانی در زمینه افتتاح پروژه‌های عمرانی و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و جشن‌های انقلاب در سطح شهرستان اقلید در دهه مبارک فجر امسال ادامه یافت.