به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، بعدازظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور معاون حفاظت و مسؤولان  امور شهرستان‌ها و اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و برخی از مسؤولان شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تقدیر از خدمات سید حمیدرضا میرقادری، کرامت الله چترسیماب به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اقلید معرفی شد.

فرماندار اقلید در ابتدای این جلسه با گرامی داشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردم‌سالار و بر اساس خدمت به آن‌ها است.

صادق کریمی با تأکید بر اینکه در اتاق مسؤولان باید به روی مردم باز باشد و ارتباط بین آن‌ها نباید کم‌رنگ شود تصریح کرد: خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم و جلب رضایت و رفاه آن‌ها وظیفه و رسالت اصلی مسؤولان است.

وی با تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع در ادارات و ادای حق واقعی مردم عنوان داشت: خدمت به مردم و قبول مسؤولیت باید به درستی و با تلاش و کوشش به نتیجه‌ای مؤثر و مناسب برسد.

در ادامه معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از وظایف و رسالت این نهاد در راستای حفظ منابع طبیعی و مشکلات و مسائل آن سخن گفت و اظهار داشت: خدمت در عرصه صیانت از منابع طبیعی، حساسیت و ظرافتی دارد که مسؤولیت را سخت‌تر و خدمت را ارزنده‌تر می‌کند.

جهانبخش بهمنی عدم تعادل مصرف و منابع را از عوامل اصلی بروز بسیاری از مشکلات موجود خواند و با اشاره به محدودیت منابع و امکانات، لزوم همراهی و تعامل سایر نهادها و مشارکت مردم و انجمن‌های مردم نهاد در راستای حفاظت از منابع را خواستار شد.

رئیس پیشین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اقلید نیز در ادامه با گرامی داشت یاد شهدا به ویژه شهدای آتش‌نشان بابیان اینکه اهمیت خدمت در عرصه صیانت و حفاظت از اموال دولتی و بیت‌المال و انفال عنوان داشت: تعامل و همراهی عمومی در راستای تحقق این امر بسیار لازم و ضروری است.

سید حمیدرضا میرقادری به تعامل خوب مسؤولان و مردم اقلید در حفاظت از منابع طبیعی اشاره و بابیان اینکه انجمن‌های مردم نهاد می‌توانند نقش بسزایی در این راستا داشته باشند با تقدیر از همراهی تمام مردم و مسؤولان این شهرستان، از تلاش‌های شبانه‌روزی انجمن همیاران و پاک سازان طبیعت اقلید قدردانی کرد.

به گزارش فارس در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات سید حمیدرضا میرقادری تقدیر و با ابلاغ حکم کرامت الله چترسیماب، وی به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری اقلید معرفی شد.