به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید جواد مسعودی مسؤول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله برگزار می‌شود، گفت: مرحله نخست این جشن درپایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مصلا‌های نماز جمعه و مرحله دوم در مدارس اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ دانش‌آموز نیازمند زیرپوشش کمیته امداد اقلید قرار دارند، افزود: از آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها تاکنون حدود ۹۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در سطح شهرستان اقلید جمع‌آوری شده است.

مسعودی با تقدیر از همکاری بسیجیان سپاه ناحیه مقاومت اقلید در راستای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست این شهرستان، ادامه داد: در این مرحله هشت پایگاه ثابت و ۳۰ پایگاه سیار برپا شد.

مسؤول روابط عمومی کمیته امداد اقلید کمک‌های غیر نقدی مردم را در قالب پوشاک، لوازم‌التحریر و کفش عنوان کرد و اظهار داشت: بخش عمده‌ای از کمک‌های جمع‌آوری‌شده در بین دانش آموزان زیرپوشش کمیته توزیع می‌شود و بخشی از کمک‌ها که توسط خیران و مراکز نیکوکاری تهیه شد در بین سایر دانش آموزان نیازمند تقسیم می‌شود.