به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که با حضور  بخشداران مرکزی و حسن‌آباد، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد شهادت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز بر لزوم همراهی، همکاری، تعامل و هماهنگی ادارات شهرستانی در راستای خدمات‌دهی و پذیرایی هرچه بهتر از میهمانان نوروزی تأکید کرد.

وی به جاذبه‌های گردشگری، اماکن مذهبی و تفریحی و شرایط مساعد و مناسب آب و هوایی اقلید اشاره کرد و از آمار و استقبال مسافران نوروزی از این ظرفیت‌ها در ایام مختلف سال به‌ویژه در تعطیلات نوروزی سخن گفت.

کریمی با اشاره به کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی ازجمله کمیته اسکان، امنیت و انتظامی، تبلیغات، حمل‌ونقل، پشتیبانی، خدمات و بهداشت، نظارت و بازرسی، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، امداد و ... تصریح کرد: تقسیم‌کار، انضباط و قانون‌مداری، تعامل و مساعدت و مسؤولیت‌پذیری موجب انجام درست وظایف و کسب نتیجه مناسب در کار می‌شود.

فرماندار اقلید خاطرنشان کرد: ایام نوروز فرصتی مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان برای رشد و توسعه فرهنگی و اقتصادی و ... محسوب می‌شود، ازاین‌رو لازم است که با درایت و مدیریت کارآمد این فرصت را به منفعت عمومی تبدیل کرد.

وی اطلاع‌رسانی دقیق و معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های شهرستان را عاملی مؤثر در استقبال مسافران نوروزی از این مزیت‌ها خواند و گفت: رضایت هر مسافر تبلیغی مؤثر برای این شهرستان به دیگران و معرفی آن در سطح کشور و وظیفه و مسؤولیت مدیران و متصدیان اجرایی این شهرستان در تحقق این امر بسیار سنگین است.

کریمی در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم تلاش و اقدام جدی در راستای ایجاد بستر مناسب برای امنیت، رفاه، آسایش و رضایت مسافران و میهمانان نوروزی اقلید تأکید کرد و آمادگی اورژانس جاده‌ای، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی سطح این شهرستان و بانک‌ها در خدمات‌رسانی به مسافران در تعطیلات نوروزی، تأمین سوخت موردنیاز جایگاه‌های سوخت، تجهیز مهمان‌سراها، متوقف کردن حفاری‌ها از نیمه اسفندماه و... را خواستار شد.