به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، سهراب نظری در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با تأکید بر اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه اظهار کرد: مقوله فرهنگ یکی از مؤلفه‌های مهم در هر جامعه‌ای است که تحقق اهداف و برنامه‌های مربوط به آن تلاش و اهتمام همگانی را طلب می‌کند.

وی بر لزوم پیشبرد اهداف فرهنگی واحد اقلید با تأکید بر همفکری و استفاده از دیدگاه‌های دانشجویان و استادان تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید افزود: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی موجود در دانشگاه و با دفن شهید گمنام، واحد اقلید ظرفیت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی بیشتری را خواهد داشت و با طراحی و ساخت یادمان و المان ویژه این شهید، گامی برای پاسداشت خون شهدای دوران دفاع مقدس برداشته می‌شود و موجب خیر و برکت و پیشرفت فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه خواهد بود.

نظری بیان کرد: هدف از دفن شهید گمنام در دانشگاه‌ این است که به خودمان و به‌ویژه نسل جوان جامعه یادآوری کنیم که عده‌ای در برهه‌ای از تاریخ این سرزمین برای عزت و شرف اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از المان‌های شهدای گمنام و مراکز فرهنگی محیطی برای زیارت مردم و مکانی برای اجرای برنامه‌های متناسب با شأن شهیدان است.

در ادامه جلسه هم در مورد برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر گفتگو و تبادل نظر شد.

به گزارش آنا، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با موضوع درخواست تدفین شهید گمنام، برنامه دهه مبارک فجر و ... با حضور سهراب نظری رئیس و اعضای شورای فرهنگی واحد اقلید و مهدی نظری جانشین فرمانده سپاه ناحیه اقلید برگزار شد.