فرماندار اقلید همراهی مردم را رمز موفقیت کشور خواند و بابیان اینکه این امر تنها با ایجاد اعتماد بین مردم و مسؤولان ایجاد می‌شود بر نقش مؤثر شوراهای اسلامی در تحقق این امر تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی بعدازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان که با حضور رئیس شوراهای اسلامی استان فارس، شهردار اقلید و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای اقلید، دژکرد، حسن‌آباد و سده در سالن اجتماعات شورای شهر اقلید برگزار شد خدمات شوراها در رفع مشکلات و مسائل مردم را ارزنده خواند و اظهار داشت: شوراهای اسلامی بازوی توانمند دولت در خدمت به مردم هستند.
وی به حق‌ و حقوق ناچیز شوراها و اشاره و با تأکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی از آن‌ها در رسیدگی به امور مردم تصریح کرد: انجام صحیح و در چارچوب قانون وظایف و رسالت شورا موجب رفع بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه می‌شود.
کریمی به اقتصاد مقاومتی و لزوم همت نهادها و ارگان‌ها در راستای تحقق این اصل اشاره کرد و گفت: اگر کشوری استقلال و قدرت خود را حفظ نکند و وابسته به بیگانگان باشد مجبور به اطاعت و سرسپردگی به آن‌ها می‌شود ازاین‌رو لازم است تا با وحدت و انسجام ملی در این عرصه بکوشیم و عزت کشور را ارتقا دهیم.
فرماندار اقلید به دوران جنگ تحمیلی و رویارویی و ایستادگی ایران اسلامی با دستان خالی در مقابل قدرتمندترین کشورهای دنیا اشاره و همراهی، همت و وحدت اقشار مختلف مردم برای حضور در صحنه را رمز موفقیت و پیروزی ما اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: موفقیت در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیز همتی والا و جهادی می‌خواهد تا با استفاده از منابع داخلی و داشته‌های خودمان بر دشمن غالب شویم.
کریمی با اشاره به سختی‌ها و مشکلات دوران جنگ از مسائل و کمبودهای امروز کشور سخن گفت و بیان داشت: با اتحاد و همدلی باید در برابر مشکلات ایستادگی کرده و مانع دلگرمی دشمن در ایجاد ضعف داخلی شویم.
فرماندار اقلید بابیان این مسائل بر نقش به‌سزای شوراها در تحقق این امور تأکید کرد و اقدام مؤثر و همت جهادی آن‌ها را خواستار شد و عنوان داشت: امروز اگر آمریکا و اسرائیل از ایران می‌ترسند به‌واسطه وجود مردم وفادار، هوشیار و صبور آن است.
کریمی تنها رمز موفقیت را حمایت و همراهی مردم عنوان کرد و بابیان اینکه این امر تنها با ایجاد اعتماد بین مردم و مسؤولان تحقق می‌یابد گفت: انجام‌وظیفه و تلاش در راستای رفع مسائل و مشکلات و رضایت مردم موجب ایجاد و ارتقای این اعتماد می‌شود.
این مسؤول با اشاره به لزوم شرکت مردم در انتخابات و همراهی با مسؤولان، خدمت صادقانه به آن‌ها را ضامن ایجاد اعتماد و حضور مردم در عرصه‌های مختلف دانست و تفرقه را آفتی بزرگ خواند که در صورت بروز آن دشمن با نفوذ خود موجب تضعیف و نابودی کشور و ملت می‌شود.
فرماندار اقلید در پایان سخنان خود بابیان اینکه باید پاسخگوی مردم باشیم اظهار کرد: تا جایی که امکان دارد مسائل را حل و در صورت عدم وجود امکان لازم برای رفع مشکلات با دلیل و پاسخ منطقی مردم را توجیه کنیم.