به گزارش خبرگزاری خانه ملت سید حسین افضلی نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی بمناسبت واقعه تروریستی در حرم مطهر امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام بشرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیخبران از دین و مذهب با ادعای اسلام فاجعه ای را در حرم مطهر امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی ایران بوجود اوردند که در قاموس هیچ دین و مسلک اسمانی نمیگنجد.
این کوردلان بزدل با این عمل وقیحانه آنهم در ماه مبارک رمضان و با حمله به زائرین و روزه داران بارگاه حضرت امام راحل(ره) و مردم بیگناه در مجلس شورای اسلامی نشان دادند که نه تنها بویی از اسلام ناب محمدی نبرده اند بلکه هیچ ارتباطی با دین ومذهب ندارند.
دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به ویژه پست فطرتان داعش با خیال خام خود میتوانند با انجام چنین اعمال غیرانسانی، ملت همیشه در صحنه ایران را در برابر دفاع از آرمانهای خود عقب برانند اما باید بدانند که پهنه ی ایران اسلامی مهد دلیرمردان و شیرزنانی است که در تاریخ سراسر شجاعت و ایثار خود هیچ گاه ذره ای تهدید علیه دین و کیان و هموطن را برنتابیده و در این مسیر گرانبها، شهادت را فیض عظیم و رستگاری جاودانی می داند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و آحاد مردم فهیم ایران اسلامی، از خداوند منان برای شهدای این واقعه علو درجات، برای خانواده معزز آنها صبر جزیل و برای آسیب دیدگان شفای عاجل مسئلت می نمایم.

سیدحسین افضلی
خادم و نماینده مردم شریف شهرستان اقلید
در مجلس شورای اسلامی