به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، 4 پروژه عمرانی، برق‌رسانی و آب‌رسانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 20 میلیون تومان امروز در بخش حسن‌آباد اقلید به بهره‌برداری رسید.

بخشدار حسن‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه این آیین که با حضور فرماندار، مسؤولان شهرستانی و مردم این بخش صورت گرفت با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و اظهار داشت: خدمت به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در هر جایگاه و مقامی که باشیم افتخار بزرگی است.

وحید صالحی به عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف آب، برق، گاز و... در بخش حسن‌آباد اشاره کرد و عنوان داشت: امروز چهار پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 20 میلیون تومان در این بخش به بهره‌برداری می‌رسد که شامل خدمات ارائه‌شده در برق‌رسانی، آب‌رسانی و عمران است.

وی بهره‌برداری از طرح تعویض و توسعه شبکه توزیع آب شرب روستاهای انگکبان به طول 4/2 با اعتباری بالغ بر 210 میلیون تمان و نیز تعویض و توسعه آب شرب روستای ده خیر به طول 4 کیلومتر با اعتبار 200 میلیون تومانی نام برد و گفت: طرح برق‌رسانی به سالن ورزشی حسن‌آباد که در سال 94 افتتاح شد و تاکنون در زمینه برق با مشکل روبه‌رو بود با اعتبار 30 میلیون تومانی از دیگر پروژه‌هایی است که امروز بهره‌برداری شد.

صالحی با بیان اینکه گازرسانی به این سالن صورت گرفته است، به لزوم وجود چنین سالنی در منطقه برای استفاده جوانان و نوجوانان حسن‌آباد اشاره کرد و لزوم مساعدت اداره‌کل ورزش و جوانان برای تأمین بخاری با هدف جلوگیری از تعطیلی سالن با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما را خواستار شد.

بخشدار حسن‌آباد اجرای بیش از 27 هزار متر آسفالت معابر و بلوارهای سطح شهر حسن‌آباد را از دیگر عملکرد خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 580 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/