به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت روز ملی مهارت صبح امروز با شرکت بیش از 500 دوچرخه‌سوار در اقلید برگزار شد.

معاون اداری پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای استان فارس در این آیین با تبریک دهه کرامت و بزرگداشت هفته ملی مهارت و روز کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از اهمیت، تأثیر و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سخن گفت و به تشریح امتیازات و برتری‌های این آموزش‌ها پرداخت.

مجید زارعی قابل‌پذیرش بودن مدرک فنی و حرفه‌ای در دنیا، ارائه بیش از 75 درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صورت عملی و رایگان بودن آموزش‌های ارائه‌شده در مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای را از ویژگی‌های متمایز و مؤثر فنی و حرفه‌ای خواند.

وی به عملکرد خوب مرکز فنی و حرفه‌ای اقلید و خدمت مربیان مجرب در این مرکز اشاره کرد و با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در این مرکز در مهارت‌آموزی عنوان داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با دارا بودن حرفه‌ها و رشته‌های متنوع در بخش‌های دولتی و آزاد به ارائه مدرک مهارتی می‌پردازد.

به گزارش فارس، همایش بزرگ دوچرخه‌سواری اقلید با شرکت بیش از 500 نفر در رده‌های سنی مختلف از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آغاز شد و در چشمه محمد رسول‌الله با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، حرکات ورزشی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به بیش از 100 نفر از شرکت‌کنندگان در این همایش به پایان رسید.

گفتنی است، برگزاری این همایش به مناسبت روز ملی مهارت و دهه کرامت و با همت شورای ورزشی شهرستان اقلید صورت گرفت.

انتهای پیام/