آیین بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز با حضور پرشور مردم و مسؤولان اقلید در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، آیین بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعدازظهر امروز با حضور پرشور مردم و مسؤولان در مصلی نماز جمعه اقلید برگزار شد.
فرماندار اقلید در ابتدای این آیین با تسلیت ارتحال جان‌سوز یار دیرین امام و مقام معظم رهبری اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از نیروهای مخلصی بود که تمام عمر خود را در راه حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب فدا کرد.
صادق کریمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را اندیشمندی بزرگ، شجاع و سردار سازندگی ایران خواند و بابیان اینکه وی حق بزرگی بر گردن کشور دارد از ادای دین مردم وفادار ایران اسلامی با حضور پرشور در تشییع‌جنازه و آیین ارتحال این بزرگ‌مرد تقدیر کرد.
وی خاطرنشان کرد: مردم صبور و همیشه در صحنه ایران اسلامی هوشیار و باهوش هستند و با دقت عملکرد مسؤولان را رصد و قضاوت کرده و باوجود تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف داخلی با حضور به‌موقع خود آن‌ها را ناامید می‌کنند.
کریمی به پیام مقام معظم رهبری و فرمایش ایشان در مورد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره و از دوستی و همراهی همیشگی وی با ولایت سخن گفت و تصریح کرد: تنها ادعای ولایی بودن کافی نیست بلکه باید در خط رهبری و ولایت ثابت‌قدم و آماده‌ باشیم.
فرماندار اقلید در پایان سخنان خود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را رزمنده‌ای دلیر و بسیجی واقعی خواند و بیان داشت: باید قدردان زحمات، خدمات و جان‌فشانی افرادی که در راه حفظ انقلاب، امنیت کشور و استقلال و عزت نظام می‌کوشند، باشیم.