به گزارش پورتال شهرستان اقلید، سرهنگ مراد صارمی اظهار داشت: در ادامه طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، مأموران انتظامی شهرستان اقلید طی دو هفته اخیر از نقاط جرم خیز و آلوده و پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر بازرسی به عمل آوردند.

او افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان و همچنین کنترل محور‌های مواصلاتی، موفق شدند ۸ کیلو انواع مواد مخدر را کشف و در این خصوص ۱۵ معتاد و خرده فروش را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، توقیف ۳۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف و مزاحم و دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت و پلمب ۲ واحدصنفی متخلف به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و تظاهر به روزه خواری از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

سرهنگ صارمی افزود: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران نیز موفق به کشف ۲۵ کارتن نوشیدنی، تعدادی دستگاه گوشت کوب برقی، جارو برقی، روغن، شامپو، پتو مسافرتی و یک هزار و ۶۵۰ کیلو شکر قاچاق در بازرسی از ۳ دستگاه خودرو سبک شدند.

این مقام انتظامی هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و از آنان خواست با پلیس همکاری داشته باشند.