محمد مسموعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید، از آغاز فاضلاب کشی در شهرک‌های این شهر خبر داد و اظهار داشت: فاضلاب کشی شهرک‌های امام (ره)، ولی‌عصر و خوابگاه دانشجویی، کوی شهدای ارجمان و... آغاز شده و در حال اجراست که با پایان عملیات به صورت همزمان به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این عملیات شامل حدود ۸ کیلومتر فاضلاب کشی است تصریح کرد: عملیات فاضلاب کشی شهرک‌های نام‌برده شده با مشارکت مردم و منابع مالی داخلی شرکت آب و فاضلاب و بدون هیچ اعتبار دولتی در راستای خدمت به مردم آغاز شده و در حال اجرا است.

مسموعی تعویض و اصلاح شبکه‌های آب شرب برخی از مناطق شهر اقلید ازجمله خیابان چمران، سرآسیاب، ارجمان، حسین‌آباد و... با هدف جلوگیری از هدر رفت آب را از دیگر خدمات آبفای شهری اقلید خواند.

مدیر آبفای شهری اقلید همچنین از اتمام حفر دو حلقه چاه با تأمین اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی در این شهر خبر داد و با تقدیر از پیگیری نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبار این پروژه و نیز همراهی و حمایت مدیرعامل و نیز معاون فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان فارس و فرماندار اقلید خاطرنشان کرد: می‌کوشیم تا با تجهیز این دو حلقه چاه در آینده نزدیک، دهه فجر امسال این چاه‌ها وارد مدار شوند.

مسموعی در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم درایت و همراهی مردم در مصرف بهینه آب، پرداخت به‌موقع آب‌بها و نیز خرید انشعاب فاضلاب در مناطق و محله‌های تحت پوشش، مساعدت مسؤولان و کمیته برنامه‌ریزی برای تخصیص اعتبار کافی به پروژه‌های آب‌رسانی و فاضلاب شهری را خواستار شد و از همکاری شهرداری شهر اقلید به ویژه در بخش فاضلاب‌کشی قدردانی کرد.