به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کاظم شهریاری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید گفت: این طرح در امامزادگان مطهر عبدالرحمن(ع)، زبیده خاتون و زینب خاتون(س) اقلید و امامزاده ابراهیم(ع) خنجشت، جعفر(ع) جعفرآباد، امامزاده اسماعیل(ع)، و شمس‌الدین محمد(ع) دژکرد و امامزاده سیدمحمد(ع) بازبچه اجرا می‌شود.
شهریاری از برپایی 3 خیمه معرفت دینی در امامزادگان شاخص اقلید خبر داد و افزود: در امامزاده سیدمحمد(ع)، امامزاده ابراهیم و عبدالرحمن(ع) خنجشت خیمه معرفت دینی در هریک از این امامزادگان برپا می شود.
وی با بیان اینکه این خیمه ها به مدت دو روز در محل امامزادگان مطهر برپا می شود، ادامه داد: در روز 12 و 13 فروردین در این دو امامزاده واجب التعظیم خیمه معرفت دینی شامل غرفه های کودک، چندرسانه ای، مذهبی و مشاوره، میزبان زائرین و مسافرین نوروزی است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید با بیان اینکه در تمامی بقاع متبرکه و امامزادگان این شهرستان سفره هفت سین معنوی تحویل سال نو برپا می شود، تصریح کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم شهرستان اقلید از 25 اسفند ماه تا 14 فروردین 96 آماده پذیرایی از زائرین و مسافرین نوروزی است.
انتهای پیام/