محمود میرسلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به تشکیل ستاد اسکان نوروزی در این شهرستان و برگزاری جلسات متعدد در راستای برنامه‌ریزی و ساماندهی موارد مربوط به آن، از آماده‌سازی 120 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
وی با اشاره به آمادگی هفت مدرسه با 120 کلاس درس دارای تجهیزات ضروری و چهار خانه معلم در سطح شهرستان اقلید برای اسکان مسافران نوروزی بیان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای آماده کردن تعداد بیشتر کلاس در صورت لزوم و نیاز انجام شده است.
مدیر آموزش‌ و پرورش اقلید از وجود یک پایگاه اسکان مرکزی در دبیرستان شاهد امام خامنه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: مدارس شهید تدین، امام خمینی، شاهد، شهید زرین‌کلاه، شهید شریعتی، شهید ایمنی و دبیرستان امام خامنه‌ای محل اسکان مسافران نوروزی است.
میرسلیمانی تصریح کرد: در تمام روستاهای کنار جاده اصلی از جمله بکان، شهرآشوب، امامزاده اسماعیل (ع) و ... شرایط اسکان فراهم خواهد شد.
وی بابیان اینکه به‌منظور رفاه حال مسافران، کلاس‌های اسکان با امکاناتی ازجمله فرش، بخاری، تلویزیون، یخچال، اجاق‌گاز، پتو و ... مجهز می‌شود، عنوان داشت: طرح اسکان مهمانان نوروزی از 28 اسفندماه 95 آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی 96 ادامه خواهد داشت.
مدیر آموزش‌ و پرورش اقلید در پایان سخنان خود بر لزوم بهره‌گیری از این فرصت برای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مختلف شهرستان اقلید به مسافران و میهمانان نوروزی تأکید کرد و همراهی و تعامل تمام مسؤولان و ادارات و نهادها در راستای تحقق این هدف را خواستار شد.
انتهای پیام/