سیاست » انتخابات
کد خبر : 351
۱۸:۰۹:۳۱ - چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
فرماندار اقلید خبر داد

رد صلاحیت 16 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای شهرستان اقلید

رد صلاحیت 16 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای شهرستان اقلید

صالح مشتاقی لار ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به ثبت‌نام 632 نفر در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اقلید اظهار داشت: 173 نفر در بخش مرکزی، 208 نفر در بخش حسن‌آباد و 145 نفر در بخش سده کاندیدای شرکت در این انتخابات شدند.

وی از ثبت‌نام 106 کاندیدا در حوزه شهری این شهرستان (شهرهای اقلید، سده، حسن‌آباد و دژکرد) خبر داد و عنوان کرد: یک نفر از کاندیداهای شهر اقلید و دو نفر از شهر دژکرد انصراف داده‌اند.

مشتاقی لار بابیان اینکه در مجموع 16 نفر از ثبت‌نام‌شده‌های شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رد صلاحیت شدند گفت: از بین این افراد 2 نفر از شهر اقلید، 3 نفر از شهر سده، یک نفر از شهر دژکرد و 11 نفر از بخش‌های تابعه بودند.

فرماندار اقلید در ادامه با اشاره به فرصت چهارروزه برای اعتراض افرادی که رد صلاحیت شدند بیان کرد: بررسی‌های لازم انجام خواهد شد و آگهی اسامی نامزدها از هجدهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه جاری توسط فرمانداری اعلام می‌شود.

مشتاقی لار در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: پایبندی به قانون و رعایت احترام به یکدیگر از مهم‌ترین اصولی است که کاندیداها باید رعایت کنند.