سیاست » سیاست داخلی
کد خبر : 159
۱۳:۳۲:۳۴ - پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید:

دشمنی مستکبران جهانی با ایران اسلامی هیچ‌گاه کم نمی‌شود

دشمنی مستکبران جهانی با ایران اسلامی هیچ‌گاه کم نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، موسی زارعی بعدازظهر امروز در آیین تجدید میثاق با امام و شهدا که  با حضور امام‌جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در گلزار شهدای اما‌مزاده عبدالرحمان این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا، دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

وی به حکومت طاغوت بر کشور و چپاول و غارت اموال ملی و حق مردم اشاره کرد و گفت: به برکت نفس مسیحایی امام (ره) و همت مردم غیور ایران، پس از سال‌ها ندای اسلام‌خواهی واقعی سر داده شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

زارعی انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای تمام ملت‌های آزادی‌خواه دنیا خواند و تصریح کرد: امروز که این انقلاب وارد سی‌ونهمین سال عمر بابرکت خود می‌شود، عزت و افتخاری برای کشور و ملت به ارمغان آورده است که در دنیا بی‌نظیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید به توطئه‌ها، شیطنت‌ها و دشمنی‌های هرروز دشمنان و مستکبران جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و منحرف کردن آن اشاره و بیان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی محکم و مقتدر مسیر اصلی خود را طی می‌کند از برکت حضور انقلابی مردم و مسؤولان کشور است.

وی بابیان اینکه دشمنی مستکبران جهانی با ایران اسلامی هیچ‌گاه کم نمی‌شود، برجام، سخنان رئیس‌جمهور جدید آمریکا و... را نمونه‌های برای اثبات این سخن خواند و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همان‌گونه که پیش‌ازاین با دستان خالی و تکیه‌بر توان داخلی در برابر دشمنان سرتاپا مسلح ایستادگی کرد و به پیروزی رسید، امروز نیز از استقلال و عزتی که به برکت خون هزاران شهید به دست آورده است دفاع می‌کند.

زارعی تأکید کرد: توطئه، نقشه، سخن و عمل دشمن هیچ تأثیری در باور ملی و مذهبی ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی نخواهد داشت و همچنان محکم و مطمئن شعار «هیهات‌من‌الذله» را سر داده و در راستای تحقق آن قدم برمی‌دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود افزود: امروز ایران اسلامی محکم‌تر و کوبنده‌تر از گذشته شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهد تا دنیا بداند که تغییری در اصول و اعتقاد ما به وجود نیامده و همچنان در راستای صیانت از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب کوتاهی نمی‌کنیم.