اجتماعی » رفاه و آسیب های اجتماعی
کد خبر : 98
۱۷:۳۶:۰۷ - سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵
بخشدار مرکزی اقلید خواستار شد

تعامل مسؤولان برای رفع مشکلات شهرک جدید روستای چشمه‌رعنای اقلید

تعامل مسؤولان برای رفع مشکلات شهرک جدید روستای چشمه‌رعنای اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، زینب یونسی بعدازظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور رؤسای آبفای روستایی، بنیاد مسکن و اداره برق و شورا و دهیار روستای چشمه‌رعنا پیرامون بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرک جدید این روستا در بخشداری مرکزی برگزار شد بر لزوم تعامل و همکاری برای رفع موانع تأکید کرد.

وی بابیان اینکه مسؤولان نسبت به مردم وظیفه دارند و برگزاری جلسات به‌منظور برداشتن باری از دوش آن‌ها و رفع بخشی از مشکلات است، تعامل و همراهی ادارات برای کسب نتیجه‌ای مؤثر و مناسب را خواستار شد.

یونسی تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل ادارات در زمینه اجرای طرح‌های مختلف در سطح روستاها و عدم موازی‌کاری و بر اساس قانون، مقررات و به‌صورت تخصصی و علمی، می‌توان مانع بروز بسیاری از مشکلات و هدررفت سرمایه ملی و مردمی شد.

به گزارش فارس، عملیات اجرایی در شهرک جدید روستای چشمه‌رعنا با 110 قطعه زمین واگذارشده به روستاییان و با 50 درصد پیشرفت ساخت‌وساز، به دلیل مشکلات موجود در زمینه زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز متوقف شده است و با برگزاری این جلسه و قول همکاری و مساعدت مسؤولان آبفای روستایی، برق و گاز و همراهی بنیاد مسکن و دهیاری مشکلات آب، برق، گاز و نیز روشنایی بلوار ورودی روستای چشمه‌رعنا پیگیری و حل خواهد شد.