اجتماعی » آموزش و پرورش
کد خبر : 886
۱۶:۴۷:۰۴ - شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸
با حضور مسئولان شهرستان

بازنشستگان فرهنگی اقلید تجلیل شدند

بازنشستگان فرهنگی اقلید تجلیل شدند

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از  خبرنگار مهر، در این مراسم که در سالن همایش امام رضا(ع) و با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی برگزار شد در ابتدا مدیر آموزش و پرورش اقلید به بیان گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت.

 محمود میرسلیمانی افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان اقلید در بین ۵۶ مدیریت آموزش و پرورش استان فارس در ارزشیابی عملکرد در تمامی شاخص های ارزشی رتبه ششم را داراست که این نشان از توانمندی بالای دبیران، دانش آموزان و کل مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اقلید است.

 در حاشیه این مراسم، رئیس کانون بازنشستگان فرهنگی اقلید به خبرنگار مهر گفت: از سال ۱۳۵۱ که آموزش و پرورش اقلید توسط وزارت آموزش و پرورش وقت مستقل شد تا امروز ۱۴۷۵ نفر از فرهنگیان این شهرستان بازنشسته شده اند.

 سید حسن مرتضوی در خصوص فعالیت های کانون بازنشستگان فرهنگی افزود: رسیدگی به امور پرونده های درمانی، کمک های حمایتی در قالب پرداخت وام ،برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی، سرکشی و عیادت از بازنشستگان بیمار از فعالیت های این کانون است.

 شهرستان اقلید هم اکنون دارای ۱۳ هزار دانش آموز و ۱۴۰ آموزشگاه، دو مرکز آموزش قرآن، سه کانون پرورشی و یک هزار و ۴۰۰ معلم و دبیر است.