اجتماعی » سایر حوزه ها
کد خبر : 828
۱۶:۳۱:۵۱ - سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اقلید

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اقلید

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، جانشین فرمانده سپاه این شهرستان در جلسه هماهنگی اجرای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی که با حضور اعضای ستاد مردمی این آیین در سالن غدیر سپاه اقلید برگزار شد، فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

مهدی صالحی به عشق و ارادت دوستداران اهل‌بیت(ع) و موج خروشان حرکت عاشقان امام حسین (ع) از سرتاسر جهان به سمت کربلای معلا اشاره کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی و همت ستاد جاماندگان اربعین شهر اقلید، فرصتی برای اظهار عشق و ارادت جاماندگان این حماسه بزرگ فراهم شد.

صالحی از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر اقلید خبر داد و گفت: این آیین صبح روز شنبه 27 مهرماه جاری در این شهر برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه اقلید تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای اجرای هرچه باشکوه‌تر این آیین بزرگ معنوی صورت گرفت و این آیین معنوی سیاسی صبح روز اربعین با تجمع عزاداران حسینی در گلزار شهدای ارجمان و قرائت زیارت اربعین آغاز می‌شود.

وی به برپایی موکب در مسیر این پیاده‌روی در کنار مسجد امام سجاد (ع)، محله باغستان، فسارود، پارک لاله، میدان شهدا و امامزاده عبدالرحمان (ع) اشاره کرد و گفت: مقصد این پیاده‌روی، گلزار شهدای امامزاده عبدالرحمان (ع) است.

به گزارش فارس، پیاده‌روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی شهر اقلید، ساعت 7 صبح روز شنبه 27 مهرماه جاری از گلزار شهدای ارجمان با قرائت زیارت اربعین و برپایی سفره نذری صبحانه، آغاز و پس از طی کردن مسیر خیابان اصلی این شهر، در امامزاده عبدالرحمان و در جوار گلزار شهدای این امامزاده به پایان می‌رسد.

گفتنی است، تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی بهتر به عزاداران حسینی صورت گرفته است.