سیاست » نماز جمعه
کد خبر : 731
۱۸:۲۱:۴۴ - پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶
امام جمعه اقلید انتقاد کرد

چوب حراج دولت بر مجتمع گوشت اقلید

چوب حراج دولت بر مجتمع گوشت اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی ظهر امروز در همایش بزرگ عاشوراییان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار، برخی از مسؤولان استانی و شهرستانی، خانواده شهدا و مردم در سالن هلال‌احمر این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل امروز کشور مسئله بیکاری است اظهار داشت: تلاش در راستای رفع این معضل وظیفه و تکلیف بزرگی برای همه است.

وی اقلید را شهرستانی بن‌بست خواند و با اشاره به اهمیت جاده اقلید یاسوج در رفع این مشکل تصریح کرد: چرا با تصادف و اتفاقی که افتاد به جای حل مشکل، جاده مسدود شد.

طالبی افزود: مسدود شدن جاده طی یک سال گذشته مشکلات فراوانی برای شهرستان ایجاد کرده است؛ ازاین‌رو لازم است نسبت به بازگشایی جاده و حل مشکل اقدام جدی صورت گیرد.

امام جمعه اقلید با اشاره به تعطیلی و نیمه تعطیل بودن کارخانه‌های این شهرستان و تأکید بر حل آن عنوان داشت: مجتمع گوشتی در این شهرستان بود که چند کارگر در آن شاغل بودند، اما دولت محترم تدبیر و امید چوب حراج بر آن زد.

وی اقدام لازم نسبت به راه‌آهن یزد - اقلید - یاسوج را خواستار شد و در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم برای انسان‌سازی و تعلیم فرزندان کشور بیان داشت: نسبت به رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان اقلید که در حال تعطیلی است، اقدام شود.

طالبی رسیدگی به مشکلات مصلای نمازجمعه اقلید را نیز امری ضروری خواند و گفت: مشکلات فراوان است اما به دلیل کمبود وقت نمی‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

امام جمعه اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به نامه‌های مردمی که برای رئیس مجلس نوشته شد بیان کرد: عاجزانه می‌خواهم که اگر رئیس مجلس خود وقت کافی ندارد، افرادی را برای مطالعه نامه‌های مردمی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها مأمور کند.

انتهای پیام/