سیاست » نماز جمعه
کد خبر : 702
۱۵:۴۶:۵۱ - شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶
امام جمعه اقلید انتقاد کرد

عدم توجه به احیای امربه معروف و نهی ازمنکر در سخنرانی‌ها

عدم توجه به احیای امربه معروف و نهی ازمنکر در سخنرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان ازمنکر که بعدازظهر امروز با حضور شورای امربه معروف و نهی ازمنکر پایگاه‌های بسیج، مسؤولان شهرستانی و مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد، با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی از اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر سخن گفت.

وی بر لزوم بها دادن و توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: نباید ساده از کنار این فریضه الهی گذشت چراکه توجه به آن موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... می‌شود.

طالبی از عدم توجه دولت‌مردان در سخنرانی‌ها و نیز جراید و نشریات و رسانه‌ها به امر به معروف و نهی از منکر انتقاد کرد و گفت: کاش به جای یکی از تیترهای داغی که موجب تفرقه‌افکنی و اختلاف می‌شود، امر به معروف و نهی از منکر را پررنگ می‌کردند و فریاد می‌زدند.

امام جمعه اقلید همچنین به جلسات و همایش‌های امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح کرد: این برنامه‌ها باید خروجی داشته و نتیجه آن‌ها را در جامعه ببینیم.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر نه به یک هفته و دهه خلاصه و نه به نهاد یا افراد خاصی منحصر می‌شود، بلکه همه ما نسبت به ترویج و احیای آن مسؤولیم.

انتهای پیام/