اقتصاد » صنعت و معدن و تجارت
کد خبر : 637
۱۲:۳۷:۴۵ - پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
در شهرک صنعتی شماره یک اقلید صورت گرفت

کلنگ زنی و بهره‌برداری از 5 پروژه صنعتی در اقلید

کلنگ زنی و بهره‌برداری از 5 پروژه صنعتی در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، علیرضا قادری امروز در آیین کلنگ زنی و بهره‌برداری از 5 پروژه صنعتی در شهرک شماره یک اقلید که با حضور فرماندار و معاون وی، بخشدار مرکزی، برخی از مسؤولان شهرستانی و صنعتگران برگزار شد اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به خشک‌سالی و مشکلات ناشی از آن بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران در راستای تکاپوی اقتصادی کشور تأکید کرد و با اشاره به مسائل برخی از صنعتگران در زمینه مالیات، تأمین اجتماعی و...، همراهی و مساعدت و حمایت مسؤولان برای رفع این مشکلات را خواستار شد.

در ادامه فرماندار اقلید با تقدیر از همت صنعتگران در راستای تولید و کارآفرینی بیان داشت: با راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و متوسط می‌توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

صالح مشتاقی لار تصریح کرد: سرمایه‌گذاری تنها به ایجاد کارخانه‌های چندمیلیاردی ختم نمی‌شود.

به گزارش فارس، کلنگ زنی نیروگاه برق مقیاس کوچک 2 مگاواتی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و نیز تولید اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه با اعتبار 18 میلیارد ریالی ازجمله طرح‌هایی بودند که امروز با حضور مسؤولان شهرستانی کلنگ زنی شد.

گفتنی است طرح‌های تولید سیستم آبیاری و بذرپاش با اعتبار 14 میلیارد ریال، توسعه قند دناگستر با اعتبار 7 میلیارد ریال و فروشگاه بزرگ و انبار ذخیره کالا با اعتبار 6 میلیارد ریالی از دیگر طرح‌های صنعتی بودند که در این شهرستان به بهره‌برداری رسیدند.