اقتصاد » کار و تعاون
کد خبر : 550
۱۹:۳۵:۳۵ - سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶
فرماندار اقلید خواستار شد

لزوم مساعدت خیّران در تشکیل بنیاد خیریه کارآفرینی در اقلید

لزوم مساعدت خیّران در تشکیل بنیاد خیریه کارآفرینی در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صالح مشتاقی لار عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی فاز دوم حسینیه اعظم علی‌ابن‌ابیطالب (ع) محله باغستان این شهر که با حضور امام جمعه، مدیر و معاون اداره جهاد کشاورزی، اهالی محله و هیأت امنای این حسینیه توسط نیکوکار جوان حاج مهدی شرافتی صورت گرفت، از تمام خیّرانی که در این راستا قدم برمی‌دارند تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: قدم برداشتن در راستای ایجاد مسجد و حسینیه و کانون‌های فرهنگی مذهبی کاری ارزشمند است، اما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم و معضل بیکاری جوانان لازم است که خیران در عرصه کارآفرینی نیز حرکتی مؤثر انجام دهند.

فرماندار اقلید بر لزوم تشکیل بنیاد خیریه کارآفرینی در این شهرستان تأکید و تصریح کرد: با مشارکت خیران در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و به حرکت درآوردن چرخه‌های صنعتی شهرستان، علاوه بر بازگشت سرمایه اصلی به سرمایه‌گذاران با ایجاد اشتغال پایدار مشکل بسیاری از خانواده‌ها حل خواهد شد که این امر، کاری پسندیده و مورد رضایت الهی است.

مشتاقی لار در پایان سخنان خود با دعوت از خیران و نیکوکاران اقلیدی ساکن داخل و خارج شهرستان خواست تا با مشارکت در این کار و تشکیل بنیاد خیریه کارآفرینی گامی مؤثر در راستای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان انجام دهند.

در ادامه این آیین امام جمعه اقلید حرکت در راستای ایجاد مسجد و حسینیه به عنوان سنگر دینی و فرهنگی را ارج نهاد و با بیان اینکه تنها با ساخت مسجد و حسینیه کار تمام نمی‌شود، اظهار داشت: باید کوشید که مساجد و حسینیه‌ها محلی برای تربیت افرادی مجاهد، بابصیرت و انقلابی باشد.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع حرم تصریح کرد: باید حفظ و صیانت از ارزش‌ها هدف و رویکرد اصلی ما باشد.

انتهای پیام/