ورزشی » دنیای ورزش
کد خبر : 476
۱۸:۳۱:۳۴ - جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶
رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید:

پیشکسوتان ورزش اقلید شناسنامه‌دار می‌شوند

پیشکسوتان ورزش اقلید شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، حسن مسعودی در نشست با جمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان اقلید بر ادامه کار جمع‌آوری بانک اطلاعاتی پیشکسوتان ورزش شهرستان تاکید و اظهارداشت: با آغاز شناسایی پیشکسوتان ورزشی مقدمات راه‌اندازی انجمن پیشکسوتان شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی با اشاره به سوابق درخشان بسیاری از پیشکسوتان ورزشی از گمنامی این ورزشکاران گلایه کرد و از همه قهرمانان، ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران و مربیان خواست تا به‌منظور تکمیل بانک اطلاعاتی مو سفیدان ورزش منطقه این اداره را یاری کنند.

مسعودی در ادامه بر همکاری پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌های معنوی که تجاربی با ارزشی دارند تاکید کرد و گفت: مشارکت این گروه در پیشرفت ورزش شهرستان تاثیرگذار بوده و لذا شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت آنها ضروری بنظر می‌رسد.

در ادامه این نشست نیز تعدادی از پیشکسوتان به اهمیت راه‌اندازی انجمن پیشکسوتان تاکید کردند و تکریم از پیشکسوتان ورزشی را به عنوان سرمایه‌های شهرستان ضروری دانستند و ضمن استقبال از طرح پیشنهادی اداره ورزش وجوانان ابراز امیدواری کردند با همکاری هیات‌های ورزشی و حمایت اداره و همچنین تشکیل انجمن ورزشی پیشکسوتان زمینه ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان بیش از گذشته آماده شود.