سیاست » سیاست داخلی
کد خبر : 450
۲۲:۳۵:۳۶ - جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
احمد زرینکلاه:

پیام تسلیت شورای شهر اقلید در پی حادثه‌ تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران

پیام تسلیت شورای شهر اقلید در پی حادثه‌ تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران

در پی حادثه‌ تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران، که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم روزه دار انجامید، احمد زرین کلاه رییس کمیسیون عمران شورای شهر اقلید پیام تسلیتی صادر کردند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

حوادث تروریستی چهارشنبه خونین تهران در ماه مبارک رمضان که به شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم ما منجر شد، مولود نامیمون تفکرات افراطی و انحرافی بوده که محکوم به شکست و نابودی است. بی تردید اراده ملت بزرگ ایران همچون همیشه بر تفرقه افکنی ،ترور و وحشت پیروز خواهد شد وهیچ وقت تروریست ها به اهداف شومشان نخواهند رسید. قطعا در سایه منویات مقام معظم رهبری وهمدلی ، همرنگی ، اتحاد و برادری و همچنین تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی، صلح و آرامش پایدار همچون همیشه در ایران اسلامی برقرار خواهد بود. شهروندان ایرانی از همه قومیت‌ها و مذاهب باید وحدت کلمۀ خود را حفظ کنند و مشترکات خود را بر مدار دوری از خشونت و افراط و تفریط جاهلانه توسعه بدهند.

اینجانب ضمن محکوم کردن حملات کورکورانه تروریستهای متعصب تهی از باور واقعی به خدا و انسانیت به حرم مطهر امام خمینی ره و مجلس شورای اسلامی که شهادت جمعی از هموطنانمان  را به دنبال داشت را به محضر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و ملت سر افراز ایران و خانواده های شهدای این حادثه تروریستی ،تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان خالصانه خواستار شفای عاجل برای حادثه دیدگان هستم.

احمد زرین کلاه_عضو شورای شهر